Як ви оцінюєте якість послуг, що їх надає Канівське комунальне підприємство «Управління водопровідно-каналізаційним господарством» у співвідношенні до встановлених ним тарифів?
Байкери в Каневі: данина пам’яті поету чи збіговисько бешкетників і хуліганів?
Автор: Анатолій Дмитренко, фото Артема Бруслиновського
№16 від 10 червня 2009 року
Днями у Каневі пройшов традиційний щорічний зліт байкерів з України, країн ближнього і далекого зарубіжжя, які приїздять до нашого міста, аби вшанувати пам’ять і вклонитися Т.Г.Шевченку. Але неорганізованість та недисциплінованість зводять нанівець їхні прагнення прилучитися до високого, підвищити рівень власної культури та духовності. Ось думки з цього приводу. Мар’ян Піняк, директор Шевченківського національного заповідника:
— Байкери – своєрідний народ. Вони не підпорядковуються якимось правилам чи організації. Тому у цьому плані з ними досить тяжко. Ми пропонували їм проводити більш організовані і прогнозовані зібрання, але не отримали відгуку на цю пропозицію. Якщо говорити про цьогорічний зліт, то нічим особливим він не вирізнявся. Байкери приїхали із запізненням, піднялися на гору, поклали вінки до могили Т.Г. Шевченка. Потім зробили загальне фото учасників зльоту. На цьому всі заходи і завершилися. Ніякої допомоги заповіднику, в тому числі, у фінансовому плані, байкери зараз не надають. Мені відомо, що вони опікуються Канівською школою-інтернатом, допомагають йому. До речі, діти з школи-інтернату зустрічали байкерів на могилі Т.Г.Шевченка хлібом-сіллю. Анатолій Каліновський, працівник Канівської державтоінспекції:
— Ситуація на дорогах під час зльоту байкерів була досить напруженою. На мою особисту думку, цей зліт насправді є збіговиськом усіх тих, хто порушує правила дорожнього руху. Під час переїзду з Чапаївки до Канева і назад ДАІ супроводжувала лише одну групу байкерів. Інші їхали абсолютно хаотично, у 2-3 ряди, дехто без номерних знаків, постійно перевищуючи швидкість. На вимоги працівників державтоінспекції не зважали, тому і зупинити їх було неможливо. Виписати штраф також було проблематично, оскільки, знову ж таки, номерні знаки часто були відсутні. Проте, на щастя, все обійшлося добре — ДТП за участю байкерів у нас зафіксовано не було.
utilizator, 13 червня 2009, 17:55
Нарешті, Дніпрова зірка щось нормальне про байкерів написала - бородатих 50-річних дядьків на дирчиках по 40000$. Припруться в Канів, курей поперелякують, дівчатам кров в жилах переколотять - в драла! А нам потім трудися тут ;-)
Dulitl, 13 червня 2009, 19:53
Жаль, не была в этом году на их слёте. Прошлые годы когда они приезжали, то вроде-бы нормальные люди и что мне наиболее понравилось - от них исходит позитив, своего рода драйв. Может, кризис этот всему причиной. А почему в музее решили, что им должны все что-то давать? А что, например, делают сотрудники, чтобы это заведение как можна быстрее стало в строй и начало приносить какие-то деньги в местную казну?
offset, 17 червня 2009, 09:02
блин, вы задолбали, почему вам должен кто-то постоянно башлять за просто так. во всем мире, если музей не финансируется государством, то он либо начинает зарабатываь сам (т.е. показывая экспонаты, делать бизнес на этом) либо его закрывают. и на этом все, третьего не дано. когда же вы перестанете жить советскими мерками и постоянно ждать подачек, учитесь уже жить по принципу кто кого съест...