800 канівських абонентів залишаться без телефонного зв’язку? | Автор: | № від 7 жовтня 2013 року |
ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ >>>>>
Саме про це йшлося на черговій прес-конференції, що відбулася в понеділок, 30 вересня ц.р., у Канівській міськраді
Начальник Канівського цеху телекомунікаційних послуг №7 Черкаської філії ПАТ "Укртелеком" Олександр Мачача повідомив, що з 1 листопада ц.р. абоненти-користувачі стаціонарних телефонів у Каневі, номери яких розпочинаються на цифру шість, залишаться без телефонного зв'язку. Це, зокрема, жителі районів Костянець, "Магніт", а також села Бобриця. Усього - більше 800 абонентів. Річ у тім, що товариство з обмеженою відповідальністю "Радіотехнік", яке допіру обслуговувало цих людей, припиняє надання своїх послуг.
- Наразі 150 осіб уже звернулися щодо переведення їхньої мережі до "Укртелекому". Переконаний, що ті, хто досі цього не зробив, просто думають, що їхні номери автоматично перейдуть із першого листопада на трійку. Але це не так. Телефони просто мовчатимуть, - сказав О.Мачача.
Утім, просте написання заяви до ПАТ "Укртелеком" одразу проблеми не вирішить.
- Для придбання обладнання номерного ресурсу, переключення на мережу ПАТ "Укртелеком", доведення ліній до норми, проведення монтажу, пристосування приміщень потрібно близько одного мільйона гривень. А таких коштів на кінець року ПАТ "Укртелеком" не має, адже ці фінансові витрати не планувалися. Наразі питання вирішується в Києві, - повідомив О.Мачача.
Заступник міського голови А.Леонтьєв зі свого боку пообіцяв посприяти у вирішенні ситуації.
Однак навіть за сприяння влади та вирішення фінансової проблеми, раніше нового року жителі районів "Костянець" та "Магніт" скористатися стаціонарними телефонами не зможуть, адже роботи з підключення, за словами О.Мачачі, триватимуть не менше трьох місяців.
Також на прес-конференції були присутні всі керівники комунальних служб міста. Вони звітували про підготовку до опалювального сезону та зими в цілому.
Підготувала Катерина ПРУДКА |