Три смертельні ДТП | Автор: | № від 30 листопада 2017 року |
ГОСТРИЙ СИГНАЛ >>>>>
Лише в 2017 році на відрізку дороги від Яблунева до Гамарні загинуло в аваріях троє людей
Офіційна назва автошляху - Р-10. Лише у 2017 році на відрізку від Яблунева до Гамарні він забрав життя 3 людей, ще 4 були травмовані. У 2013 році до 200-річчя Т. Г. Шевченка автошлях від Черкас до Канева було відремонтовано - прокладено декілька десятків кілометрів нового асфальту. Однак роботи по облаштуванню дороги не бу-ли завершені - узбіччя залишилося непідсипаним. На деяких ді-лянках шляху різниця між рівнем асфальту та узбіччям по висоті сягає 20 см, а ширина дороги ледь дозволяє розминутися двом зустрічним авто...
На початку листопада цього року автошлях Р-10 забрав життя 27-річного жителя Гамарні. Рухаючись у напрямку Канева за кермом авто, він (очевидно засліплений фарами зустрічної фури) "схопив" правим переднім колесом узбіччя.
Аби уникнути заносу в кювет, чоловік здійснив небезпечний маневр - різко викрутив кермо автівки ліворуч. Від цього машину розвернуло й винесло на середину шляху. Авто зупинилось упоперек дороги. Водій зустрічної фури ледве встиг звернути праворуч, зіткнення кабіни із легковим автомобілем вдалося уникнути, але причіп за інерцією продовжував рух, аж поки не підім'яв під себе машину. Внаслідок отриманих травм водій легковика загинув на місці…
Як повідомив начальник сектору превенції Канівського міського відділення поліції Сергій Пірко, загалом у 2017 році на ділянці автошляху Р-10 від Яблунева до Гамарні сталося три дорожньо-транспортні пригоди із смертельними наслідками - у кожній загинуло по одній людині. Ще четверо людей отримали тяжкі травми.
Одна з причин ДТП - вузька дорога й небезпечне узбіччя. Правоохоронці стверджують: після кожної аварії на цій ділянці шляху вони регулярно надсилали листи до Служби автомобільних доріг Черкаської області про необхідність негайно усунути всі наявні недоліки дороги, аби запобігти новим аваріям і новим смертям.
У відповідь поліцейським надходили листи про те, що шлях не зданий в експлуатацію, а фірма, що виконувала ремонтні роботи, більше не існує.
За свідченнями жителів Гамарні, ДТП на цій ділянці дороги трапляються регулярно. На щастя, не всі вони закінчуються каліцтвом і смертями людей.
Отже, про проблему цього відрізку шляху власнику дороги - Службі автомобільних доріг Черкаської області, відомо. Упродовж чотирьох років небезпечне узбіч-чя стає причиною ДТП, у яких гинуть і калічаться люди, руйнуються людські долі, діти стають сиротами, жінки вдовами, сивіють у горі батьки й рідня загиблих. Однак ліквідувати занижене узбіччя дорожники не поспішають. Можливо, кількість жертв ще не досягла критичної маси? Тож скільки коштує людське життя й скільки їх ще потрібно, аби чиновники звернули увагу на проблему й віднайшли суму, необхідну на придбання матеріалів і виконання робіт із ліквідації заниженого узбіччя?
Як повідомив новопризначений начальник державного підприємства "Черкаський облавтодор" Руслан Левченко, Служба автомобільних доріг Черкаської області вже замовила проведення робіт із відсипки узбіччя, для чого було виділено 500 тис. грн. й закуплено 200 тонн щебеневої суміші. Руслан Левченко запевняє, якщо погодні умови дозволятимуть, роботи на особливо небезпечних ділянках дороги розпочнуться вже на цьому тижні. Проте це не усуне проблему на 100%. Під-сипані будуть лише ті місця, де перепад між асфальтованою частиною й узбіччям найбільший.
Між тим обурення серед громадян - жителів Гамарні, Межиріча й інших сіл зростає. Люди заявляють, що готові перекрити автошлях, аби можновладці звернули увагу на проблеми звичайних людей і виконали свій обов'язок - подбали про безпеку громадян - платників податків.
Марія ГЛАМАЗДІНА |