|
Якість - понад усе! | Автор: | № від 15 квітня 2021 року |
ВАЖЛИВО ДЛЯ СПОЖИВАЧА>>>>>
Так уже повелося, що якість - ключова міра практично всьому. Ми завжди хочемо отримувати якісне обслуговування та послуги, будувати якісне партнерство чи комунікацію, врешті, маємо якісно працювати та відпочивати. Однак надважливого значення питання якості набуває саме відносно продуктів харчування. І не даремно! Адже від того, що ми споживаємо, залежить найголовніше - наше здоров'я. Саме тому для ПрАТ "Миронівська птахофабрика" та в цілому МХП, як одного з найбільших українських виробників м'яса птиці та продукції з нього, критерій якості - №1. Про те, яким чином на підприємстві забезпечують та контролюють цей напрям, ми розпитали в заступника директора з якості підприємства Марини Санжаровець.
Як розповіла експертка, забезпечення належної харчової безпечності на етапі вирощування птиці відбувається завдяки впровадженню інтегрованої системи забезпечення сільськогосподарського виробництва у відповідності до вимог стандарту Glo-bal G.A.P. Poultry.
- Простіше кажучи, це високі вимоги, дотримання яких є ключовою гарантією якості для європейського клієнта. Крім того, звичайно, наш орієнтир - українське законодавство, - говорить Марина Санжаровець.
Загалом, фахівчиня визначає наступні фактори якості у процесі вирощування птиці:
- біобезпека (запобігання проникненню та розповсюдженню збудників інфекційних хвороб у межах усіх структурних підрозділів, причетних до процесу вирощування);
- дотримання санітарно-гігієнічних норм (включно з вимогами до санітарної обробки та утримання території, будівель, обладнання й інвентарю виробничих підрозділів, вимоги до особистої гігієни персоналу та відвідувачів);
- ветеринарне обслуговування (основний принцип ветеринарного нагляду за станом птиці - попередження захворювань ефективніше за лікування. Тому з профілактичною метою всьому поголів'ю проводять обов'язкові вакцинації, призначають підкислювачі, вітаміни та мікроелементи);
- належні умови утримання птиці (ключові моменти - простір, мікроклімат, температурно-вологісний режим, вентиляція, якість повітря, рівень освітлення);
- гуманне відношення до птиці (базується на дотриманні високих стандартів біобезпеки, забезпеченні збалансованого харчування та свіжої питної води, постійного ветеринарного нагляду, своєчасного лікування, належного стану підстилки та захисту від страждання, можливості для птиці проявляти природню для неї поведінку).
Знати й виконувати ці вимоги, за словами заступниці директора, мають усі співробітники, причетні до організації й забезпечення виробничого процесу, адже від того, як дотримуються правил на кожному з етапів, залежить кінцевий результат:
- У цьому й полягає одне із завдань служби якості - чітко сформулювати вимоги, що регламентують дії працівників, доступно донести цю інформацію до них і навчити, а потім регулярно контролювати виконання. До речі, тут варто відзначити відчутну позитивну динаміку, адже якщо порівнювати 2016 рік, коли ми лише впровадили стандарт Global G.A.P. Poultry, і нині, можна впевнено стверджувати, що наші люди стали значно свідомішими. Нині ми практично не фіксуємо грубих порушень і критичних зауважень щодо якості. Це свідчить не лише про відповідальність і професійність персоналу, а й про його залученість.
- Коли клієнт бачить в упаковці нашу курочку, він може бути впевнений, що на кожному з етапів виробництва до неї було застосоване якісне правильне відношення, починаючи від інкубації, сприятливих умов вирощування й до відлову, транспортування та переробки" - підсумовує Марина Санжаровець.
Вікторія КОВАЛЬСЬКА |
|