Маркетплейс - один з найперспективніших інструментів сучасного бізнесу. Інструментом його можна назвати тому, що він включає в себе практично все необхідне для продажу товарів, реклами і сортування. Саме поняття має на увазі майданчик в мережі, на базі якої кооперується безліч продавців, і вони ж визначають цінову політику всередині майданчика.
Одним із прикладів маркетплейсу в сфері продажу автомобільних запчастин є https://avtopro.ua - один з лідерів електронних продаж в Україні, серед магазинів, що працюють в сфері продажу запчастин для автотранспорту.
Сьогодні торговельні майданчики в мережі можуть гарантувати продавцям наступне:
- товари будуть побачені потенційними клієнтами;
- сам клієнт вже готовий до покупки і знає, що йому потрібно (як правило, маркетплейси мають вузьку спеціалізацію);
- банківські послуги та послуги доставки часто інтегровані на одній сторінці;
- швидке рекламне просування;
- продавець отримає статистичні дані і зможе спланувати своє подальше просування.
Для ринку автозапчастин подібні майданчики важливі тому, що клієнт може в режимі реального часу отримувати актуальну інформацію. Наприклад, Авто.Про має відділ, що займається експертизою і сортуванням даних. Покупець, який переглядає каталог, може дізнатися про аналоги кожної із запчастин, вивчити таблиці сумісності і купити саме те, що повинно бути встановлено на його автомобіль.
Чому співпраця з маркетплейсамі вигідно
Оскільки магазинів запчастин досить багато не тільки в цифровому просторі, потенційний клієнт, залучений і без того дорогої рекламою, після вивчення вашого каталогу відправиться порівнювати його з іншими. Якщо ж безліч пропозицій зосереджені на одній сторінці і їх можна легко впорядкувати, значимість вашої пропозиції в очах автолюбителя буде вище, і він напевно повернеться до пропонованої вами запчастини. При цьому немає необхідності витрачати багато грошей на рекламу - тепер все, що потенційний клієнт може шукати, зосереджено в одному інформаційному просторі.//При цьому ціни в електронному каталозі Avto.Pro на порядок нижчі за ті, які можна побачити в офлайн магазині. Продавцеві не потрібно оплачувати роботу цілого штату співробітників. Значну роль тепер гратимуть люди, які будуть спілкуватися з автолюбителем. Це означає, що продавець може повністю зосередитися на роботі з клієнтами і підвищення оборотів продажів.
Платформа, відкрита для всіх
Крім очевидних плюсів для великих магазинів і окремих постачальників, Авто.Про буде корисний і тим, хто просто хоче позбутися від надлишків. Почати продавати можна лише кількох кліків. На цьому торговому просторі відіграє роль лише здатність окремої людини надати товар за вигідною для покупця ціною і продати його так, щоб покупець повернувся знову.
Кількість переглядів електронного каталогу Авто.Про переступило позначку в 40 тисяч. При цьому рівень попиту тримається на дуже високому рівні, так що ви можете бути впевнені в тому, що пропоновані вами запчастини будуть побачені і куплені. |