Четвер, 28 березня 2024 року 12:22
   Четвер, 28 березня 2024 року
  № 2024.13
 

Головна

Поточний номер
٠ Перша шпальта
٠ Тиждень
٠ Подробиці
٠ Суспільство
٠ Добра скриня

Фоторепортаж
Канівські блоги
Top-NET
Радіо “Канів”
Книгарня

Фотоконкурс
٠ Новий
٠ Архів

Редакція
Реклама
Передплата
Контакти
Безкоштовні оголошення
Де відпочити в Каневі

  Архів номерів

 

Реєстрація



Як ви оцінюєте якість послуг, що їх надає Канівське комунальне підприємство «Управління водопровідно-каналізаційним господарством» у співвідношенні до встановлених ним тарифів?
Найвища оцінка - високі тарифи відповідають високій якості послуг.
Середня оцінка - якість послуг терпима, тарифи могли б бути нижчими.
Низька оцінка - якість послуг незадовільна, нові тарифи суттєво б'ють по кишенях простих людей.
Результати


Курсы валют на PROext

Маркетплейс Авто.Про - місце, в якому зосереджено все що потрібно автолюбителю

логоМаркетплейс - один з найперспективніших інструментів сучасного бізнесу. Інструментом його можна назвати тому, що він включає в себе практично все необхідне для продажу товарів, реклами і сортування. Саме поняття має на увазі майданчик в мережі, на базі якої кооперується безліч продавців, і вони ж визначають цінову політику всередині майданчика.

Одним із прикладів маркетплейсу в сфері продажу автомобільних запчастин є https://avtopro.ua - один з лідерів електронних продаж в Україні, серед магазинів, що працюють в сфері продажу запчастин для автотранспорту.

Сьогодні торговельні майданчики в мережі можуть гарантувати продавцям наступне:

  • товари будуть побачені потенційними клієнтами;
  • сам клієнт вже готовий до покупки і знає, що йому потрібно (як правило, маркетплейси мають вузьку спеціалізацію);
  • банківські послуги та послуги доставки часто інтегровані на одній сторінці;
  • швидке рекламне просування;
  • продавець отримає статистичні дані і зможе спланувати своє подальше просування.

Для ринку автозапчастин подібні майданчики важливі тому, що клієнт може в режимі реального часу отримувати актуальну інформацію. Наприклад, Авто.Про має відділ, що займається експертизою і сортуванням даних. Покупець, який переглядає каталог, може дізнатися про аналоги кожної із запчастин, вивчити таблиці сумісності і купити саме те, що повинно бути встановлено на його автомобіль.

Чому співпраця з маркетплейсамі вигідно

Оскільки магазинів запчастин досить багато не тільки в цифровому просторі, потенційний клієнт, залучений і без того дорогої рекламою, після вивчення вашого каталогу відправиться порівнювати його з іншими. Якщо ж безліч пропозицій зосереджені на одній сторінці і їх можна легко впорядкувати, значимість вашої пропозиції в очах автолюбителя буде вище, і він напевно повернеться до пропонованої вами запчастини. При цьому немає необхідності витрачати багато грошей на рекламу - тепер все, що потенційний клієнт може шукати, зосереджено в одному інформаційному просторі.//При цьому ціни в електронному каталозі Avto.Pro на порядок нижчі за ті, які можна побачити в офлайн магазині. Продавцеві не потрібно оплачувати роботу цілого штату співробітників. Значну роль тепер гратимуть люди, які будуть спілкуватися з автолюбителем. Це означає, що продавець може повністю зосередитися на роботі з клієнтами і підвищення оборотів продажів.

Платформа, відкрита для всіх

Крім очевидних плюсів для великих магазинів і окремих постачальників, Авто.Про буде корисний і тим, хто просто хоче позбутися від надлишків. Почати продавати можна лише кількох кліків. На цьому торговому просторі відіграє роль лише здатність окремої людини надати товар за вигідною для покупця ціною і продати його так, щоб покупець повернувся знову.

Кількість переглядів електронного каталогу Авто.Про переступило позначку в 40 тисяч. При цьому рівень попиту тримається на дуже високому рівні, так що ви можете бути впевнені в тому, що пропоновані вами запчастини будуть побачені і куплені.


28 грудня
>> Строительство элеваторов в Украине от лидера отрасли KMZ Industries
Далі...

6 березня
>> Закрити повітряний простір: депутати Канівської міської ради звернулися до світових лідерів
Далі...

30 січня
>> Хай-тек, лофт-стиль или модерн - Corf Mebel дарит без проблем
Далі...

13 січня
>> Организовываем идеальную систему хранения в гараже
Далі...

18 грудня
>> Затребувана послуга квітів з доставкою в сучасному світі
Далі...

11 грудня
>> Професійний чи самостійний переклад
Далі...

6 грудня
>> Одноразовые электронные сигареты в Харькове
Далі...

3 грудня
>> Хто вигадав суші і роли, які підкорили світ?
Далі...

21 серпня
>> Где в нашем городе найти лучший обменный пункт
Далі...

>> От Велотрейда вел - очень даже very well
Далі...

23 липня
>> Что такое ирландский паб: особенности, культура, традиции
Далі...

>> Как понять, что близкий человек — алкоголик, и как ему помочь?
Далі...

>> Клиника «Надія» вселяет надежду в человеческие сердца
Далі...

15 липня
>> Як вибрати і купити ємність для води
Далі...

>> Как купить акции Боинг на Форекс с нуля
Далі...

12 червня
>> «Самокатная» проблема в Казахстане: планируются жесткие меры
Далі...

10 червня
>> Карусельні двері українського виробництва - безперебійність функціонування, перевірена часом
Далі...

2 червня
>> Сучасний, потужний сідельний тягач - надійна основа бізнесу вантажоперевізника
Далі...

1 червня
>> Ежегодные ограничения движения автомобилей по украинским дорогам
Далі...


>> Ішли женці жито жати
  «Ішли  женці  жито  жати,  та    забули  серпи  взяти! Серпи  взяли, хліб  забули, Такі   вони  женці   бу`ли. Далі...


  © ПП “Канівська Пресс-група”
  © Концепція дизайну:
      ПП “Канівська Прес-група”
  © Дизайн, розробка сайту:
      РА “РЕКЛАМЕРА”



“ДНІПРОВА ЗІРКА”  
офіційна громадсько-політична газета   
м.Канева і Канівського району.  
Заснована 17 квітня 1921 року.  

Матеріали, надруковані в канівському тижневику “Дніпрова Зірка”  
є власністю видавця, захищені міжнародним і українським   
законодавством і не можуть бути відтворені у будь-якій формі   
без письмового дозволу видавця.  
При використанні наших публікацій посилання на газету обов’язкове.  
© Дніпрова зірка