Середа, 26 вересня 2018 року 10:31
   Четвер, 13 вересня 2018 року
  № 2018.073.074
 

Головна

Поточний номер
٠ Перша шпальта
٠ Тиждень
٠ Подробиці
٠ Суспільство
٠ Добра скриня

Фоторепортаж
Канівські блоги
Top-NET
Радіо “Канів”
Книгарня

Фотоконкурс
٠ Новий
٠ Архів

Редакція
Реклама
Передплата
Контакти
Безкоштовні оголошення
Де відпочити в Каневі

  Архів номерів

 

Реєстрація



Об’єднання територіальних громад – це…
КРОК ДО ФОРМУВАННЯ в Україні громадянського суспільства, підвищення відповідальності простих громадян за долю свого краю та їх більш активної участі в місцевому самоврядуванні
НЕ цікавить
ПОЖИВЕМО - побачимо
ПОРОЖНЯ ЗАТІЯ, нічого доброго від неї не варто очікувати
ПСЕВДОРЕФОРМА, черговий відволікаючий маневр влади з метою затуркати людям голову, а самим продовжувати красти
РЕАЛЬНИЙ СПОСІБ покращити життя людей, зробити об’єднані громади заможнішими
Результати


Курсы валют на PROext

Розробка фірмового стилю
Опубліковано: 25 травня

Розробка фірмового стилю, створення бренду в компанії "Sem-Ukraine"

Фірмовий стиль - це єдина система графічних форм і констант, підпорядкованих єдиній ідеології, концепції і стилістиці, які закладають основу всіх візуальних комунікацій бренду.

Саме фірмовий стиль дозволяє з ряду графічних знаків, форм, а також кольорів і відтінків сформувати єдиний цілісний образ бренду, який буде зберігати своє стилістична єдність і органічний характер в інформаційному, медійному та фізичному просторі. У той же час фірмовий стиль допомагає споживачеві швидше і простіше розпізнавати і запам'ятовувати бренд в умовах наростаючого інформаційного шуму і високу конкуренцію.

Елементи фірмового стилю в процесі створення бренду

Ефективний фірмовий стиль формується на перетині ідеології бренду, його ключових характеристик, загальної стилістики, а також їх знакового вираження. Розробка фірмового стилю передбачає визначення комплексу візуальних констант (констант фірмового стилю), які в подальшому будуть тиражуватися на всі носії фірмового стилю: документацію, поліграфічну та рекламну продукцію, вивіски та ін.).

Ім'я бренду

Назва торгової марки - найпотужніший її ідентифікатор, словесна константа, виконана в унікальному фірмовому зображенні. Саме назва дає основу для розвитку майбутнього логотипу, розробки фірмового стилю та створення бренду та спрощує подальше просування сайту.

Логотип

Логотип - це основний графічний ідентифікатор бренду, локалізує в собі максимум візуальної і вербальної семантики. Логотип є основоположним елементом і розробка фірмового стилю, починається саме з нього.

Колірна палітра

Єдина палітра фірмових кольорів є обов'язковим елементом фірмового стилю і дозволяє створювати і зберігати його єдність, забезпечувати присутність марення в просторі і на всіх рекламних, інформаційних та інших носіях.

Фірмова графіка

Унікальна фірмова графіка допомагає розкривати суть продукту і є важливою частиною створення бренду, наповнюючи його додатковими смислами, розкриваючи цінності, сутність і характер бренду. Саме фірмова графіка допомагає створювати неповторний фірмовий стиль, а також формувати і підтримувати єдність сприйняття бренду.

Функції і завдання фірмового стилю

Розробка фірмового стилю покликана вирішити цілий комплекс стратегічних завдань створення бренду.

Якісна диференціація бренду

Дизайн фірмового стилю покликаний підкреслити ваші ключові якості, оригінальність і конкурентну перевагу, а також будь-які інші важливі для клієнта характеристики вашої компанії або бренду.

Ефективна ідентифікація бренду

Фірмовий стиль дозволяє вашим клієнтам і партнерам ефективніше і набагато швидше ідентифікувати саме ваш бренд, що вкрай важливо в умовах всезростаючої конкуренції на ринку та допоможе у настройці пошукової реклами.

Підтримка іміджу

Розробка фірмового стилю, що відображає основні цінності і принципи функціонування вашого бізнесу, дозволяє розробити і підтримувати позитивний образ вашого бренду як надійного, довгострокового партнера.

Формування довірливого образу

Розробка фірмового стилю націлена на формування довіри до вашого бренду через формування та підтримки його позитивного іміджу, що апелює до базових і найбільш важливим для вашого клієнта цінностей.

Створення доданої вартості

Фірмовий стиль завжди формує відчуття додаткової цінності створюваного бренду, його тривалого й успішного існування на ринку, більш високої якості послуги, гарантії чудового результату - словом, всього того, за що клієнт готовий заплатити більше.

Замовити фірмовий стиль та створення бренду

Сильний, ефективний і перспективний бренд - це основний актив Вашого бізнесу. Тому і розрахунок вартості послуг з брендінгу і розробці фірмового стилю в кожному випадку проводиться індивідуально. Замовити розробку особистого бренду можна в студії інтернет маркетингу SEM Ukraine.


4 вересня
>> Светодиодные лампы для авто и их особенности
Далі...

16 серпня
>> Горящие туры на Сейшельские острова из Киева
Далі...

13 серпня
>> Как заправить струйный принтер самостоятельно
Далі...

30 липня
>> Арсеній ЯЦЕНЮК про ініціативи РФ в Гельсінкі: Україна не прийме жодних таємних планів стосовно Донбасу і Криму
Далі...

26 липня
>> Доставка цветов - лучший способ проявить внимание и любовь
Далі...

25 липня
>> Авангард в интерьере ресторана: неповторимый стиль и уникальный дизайн
Далі...

>> Деликатная мужская проблема: решение должно быть немедленным
Далі...

17 липня
>> Как проверить качество кофе?
Далі...

>> Самое главное о фитнесе
Далі...

8 липня
>> Цифровий друк або офсет
Далі...

28 червня
>> Детали и запчасти с авторазборки Митсубиши (Mitsubishi)
Далі...

14 червня
>> Выбираем лучший мотоблок - обзор новинок в Украине
Далі...

13 червня
>> Зачем обращаться в клининговую компанию
Далі...

>> Оптимальні варіанти роботи в Польщі для жінок з вищою освітою
Далі...

30 травня
>> Технический перевод в бюро переводов онлайн Мультиглот
Далі...

25 травня
>> Румынский паспорт и гражданство — шанс для украинцев изменить жизнь
Далі...

>> Розробка фірмового стилю
Далі...

18 травня
>> Чем заняться в Кракове
Далі...

8 травня
>> Недорогі купальники європейської якості – в інтернет-магазині «КолгоТочка»
Далі...


>> Інструменти та методи тривимірного моделювання в 3DsMax
У даній статті автор навмисно не розглядає метод моделювання, заснований на застосуванні стандартних примітивів. Далі...

>> Фустиваль колискової пісні
Канівська газета «Канівчанка» започаткувала цикли культурологічних статей з висвітленням сучасної культури Родень. Далі...


  © ПП “Канівська Пресс-група”
  © Концепція дизайну:
      ПП “Канівська Прес-група”
  © Дизайн, розробка сайту:
      РА “РЕКЛАМЕРА”



“ДНІПРОВА ЗІРКА”  
офіційна громадсько-політична газета   
м.Канева і Канівського району.  
Заснована 17 квітня 1921 року.  

Матеріали, надруковані в канівському тижневику “Дніпрова Зірка”  
є власністю видавця, захищені міжнародним і українським   
законодавством і не можуть бути відтворені у будь-якій формі   
без письмового дозволу видавця.  
При використанні наших публікацій посилання на газету обов’язкове.  
© Дніпрова зірка