Середа, 24 квітня 2024 року 7:05
   Четвер, 18 квітня 2024 року
  № 2024.16
 

Головна

Поточний номер
٠ Перша шпальта
٠ Тиждень
٠ Подробиці
٠ Суспільство
٠ Добра скриня

Фоторепортаж
Канівські блоги
Top-NET
Радіо “Канів”
Книгарня

Фотоконкурс
٠ Новий
٠ Архів

Редакція
Реклама
Передплата
Контакти
Безкоштовні оголошення
Де відпочити в Каневі

  Архів номерів

 

Реєстрація



Як ви оцінюєте якість послуг, що їх надає Канівське комунальне підприємство «Управління водопровідно-каналізаційним господарством» у співвідношенні до встановлених ним тарифів?
Найвища оцінка - високі тарифи відповідають високій якості послуг.
Середня оцінка - якість послуг терпима, тарифи могли б бути нижчими.
Низька оцінка - якість послуг незадовільна, нові тарифи суттєво б'ють по кишенях простих людей.
Результати


Курсы валют на PROext

У Запоріжжі розпочався масштабний ремонт мостового переходу через греблю ДніпроГЕС
Автор: від 29 серпня 2019 року

МОДЕРНІЗАЦІЯ - ВИМОГА ЧАСУ >>>>>

Як розповів журналістам генеральний директор ПрАТ "Укргідроенерго" Ігор Сирота, з початку ремонту дорожного покриття на мостовому переході на греблі ДніпроГЕС до адміністрації "Укргідроенерго" почали надходити скарги від жителів Запоріжжя, про те, що ці роботи завдають їм незручностей, створюючи затори. З огляду на це, Ігор Сирота зустрівся із нашими колегами із Запоріжжя, аби розповісти їм про те, що відбувається на мостовому переході, та на що слід очікувати запоріжцям.

- Ми давно вже чуємо нарікання місцевих жителів щодо мостового переходу на ДніпроГЕС, - говорить Ігор Сирота. -  У 2010 році цей міст перейшов на баланс "Укргідроенерго". У 2011 році ми провели його технічне обстеження, а у 2012 розробили проект реконструкції. Після цього стало зрозуміло - щоб провести повну реконструкцію мостового переходу, нам необхідно на два роки повністю перекрити перехід через ДніпроГЕС. Це важливо, оскільки йдеться не тільки про комфортне пересування по мостовому переходу, а, в першу чергу, про відповідальну експлуатацію і стан усієї греблі.

Усім відомо, що ДніпроГЕС будувалася ще 1932 року. Вона пошкоджувалась і потерпала катаклізми, витримувала різні навантаження. Крім того, ДніпроГЕС не буларозрахованана таку кількість транспорту, а тим більше, на такий великогабаритний важкий автотранспорт, який сьогодні проходить через греблю "ДніпроГЕС".

У 1977 році тут були добудовані консоль, дві смуги для автотранспорту і пішохідна доріжка з правого боку. Однак плити перекриття встановлені з правого боку ще 1932 року. Звичайно все це вимагає повної заміни.

Із 2015 року ми очікували, коли нам дадуть можливість на два роки перекрити мостовий перехід. Для цього ми звернулися до органів місцевого самоврядування, до Кабінету Міністрів. Нам дали відповідь, що можливість закрити мостовий перехід з'явиться лише після того, як будуть побудовані два нові мости, що дасть змогу розвантажити мостовий перехід на ДніпроГЕС. Лише після цього нам дадуть дозвіл на проведення повної реконструкції мостового переходу.

У цьому році, під час візиту у Запоріжжя Президента ми взяли зобов'язання зробити якісний ремонт покриття і швів між плитами перекриття для того, щоб вони прослужили ще два-три роки до того часу, як нові мости будуть побудовані, після чого нам дадуть можливість розпочати масштабну реконструкцію і модернізацію мостового переходу, як цього вимагає проект. Міст сьогодні, м'яко кажучи, перебуває у передаварійному стані. Реконструкцію потрібно зробити ще й для того, щоб ми могли ще 50 або й 100 років експлуатувати греблю і, звичайно, надати можливість якісного пересування по мостовому переходу.

Згідно з дорученням Президента ми взяли зобов'язання до 15  жовтня ц.р. закінчити якісний ремонт шляхового покриття й укріпити його, аби дати можливість людям безпечно пересуватися по переходу.

До 12 серпня ми провели ямкові ремонти правого боку шляхового покриття для того, щоб перекрити дві смуги, де ми будемо повністю зрізати асфальт до плит перекриття та лагодити шви. У цей час потік транс-порту буде йти правим боком дороги. До 15 жовтня ми здамо цей мостовий перехід, і люди будуть мати більш якісну дорогу.

- На греблі і без ремонту в години пік були затори. Як буде під час проведення робіт?

 - Хотів би ще раз наголосити, що раніше на мостовому переході діяло обмеження для транспорту, важчого за 20 тонн. Я думаю, що як мі-німум, це обмеження бу-де далі існувати, а як максимум - вантажний тран-спорт взагалі не буде проходити через ДніпроГЕС. Рух буде відкрито лише для громадського транспорту - автобусів, тролейбусів і легкового транспорту.

Злагоджена  робота нашої компанії і міської влади, поліції та Укравтодору дає свій результат. Я щотижня особисто прибуваю на Дніпрогес аби провести робочу нараду та проконтролювати хід робіт, і помічаю, що картинка змінюється. Ми  та-кож проводимо облік, і коли проходить більше ніж 250 - 300 одиниць великовагового транспорту, вони створюють колапс на мостовому переході. Ми домовилися, що в пікові часи будемо припиняти роботи, щоб громадянам було легше пересуватися зранку або ввечері, але вже з 19 серпня ми перекриваємо дві смуги повністю, а рух буде здійснюватися лише по інших двох смугах. Поліція вже розставляє дорожні знаки і розвертає великогабаритний транспорт і це значно розвантажує мостовий перехід.

- Нині триває реконструкція і самої гідроелектростанції, які роботи проводять зараз?

- Наразі ми проводимо повну й масштабну реконструкцію і модернізацію нашої ДніпроГЕС. Ми робимо підготовчі роботи з продовження терміну експлуатації ДніпроГЕСу.

Перші проектні рішення минулого століття передбачають, що гребля повинна експлуатуватися 100 років. Ми зараз проводимо експертизу із залученням міжнародних експертів компанії ЕКО, американську експертну комісію для того, щоб ви-значити на скільки років можна продовжити тер-мін експлуатації самої гідроспоруди. Ми розраховуємо на термін від 50 до 150 років.

Будемо вживати заходи для того, щоб дати можливість ще стільки років експлуатувати. Обладнання, яке було змонтоване в 1945-1947 роках, звичайно вже застаріле.  Тому ми сьогодні проводимо реконструкцію гід-роагрегатів як на ДніпроГЕС-1, так і на ДніпроГЕС-2. Тендер на виконання робіт на ДніпроГЕС-1 виграла компанія "Андріс", це відома  європейська компанія. На Дні-проГЕС-2 переміг "Турбоатом-Електроважмаш".

Ми проводимо реконструкцію та модернізацію обладнання, яке не лише дозволить збільшити тер-мін експлуатації обладнання на 40 років, а й збільшити виробничу потужність та дотриматись вимог щодо екологічного стану цих агрегатів.

Будемо інформувати журналістів про хід робіт, показувати кожен етап, який ми будемо проводити, завдяки чому усі громадяни будуть бачити, як саме модернізується ДніпроГЕС.

Підготувала Ірина КОВАЛЬ


28 грудня
>> Строительство элеваторов в Украине от лидера отрасли KMZ Industries
Далі...

6 березня
>> Закрити повітряний простір: депутати Канівської міської ради звернулися до світових лідерів
Далі...

30 січня
>> Хай-тек, лофт-стиль или модерн - Corf Mebel дарит без проблем
Далі...

13 січня
>> Организовываем идеальную систему хранения в гараже
Далі...

18 грудня
>> Затребувана послуга квітів з доставкою в сучасному світі
Далі...

11 грудня
>> Професійний чи самостійний переклад
Далі...

6 грудня
>> Одноразовые электронные сигареты в Харькове
Далі...

3 грудня
>> Хто вигадав суші і роли, які підкорили світ?
Далі...

21 серпня
>> Где в нашем городе найти лучший обменный пункт
Далі...

>> От Велотрейда вел - очень даже very well
Далі...

23 липня
>> Что такое ирландский паб: особенности, культура, традиции
Далі...

>> Как понять, что близкий человек — алкоголик, и как ему помочь?
Далі...

>> Клиника «Надія» вселяет надежду в человеческие сердца
Далі...

15 липня
>> Як вибрати і купити ємність для води
Далі...

>> Как купить акции Боинг на Форекс с нуля
Далі...

12 червня
>> «Самокатная» проблема в Казахстане: планируются жесткие меры
Далі...

10 червня
>> Карусельні двері українського виробництва - безперебійність функціонування, перевірена часом
Далі...

2 червня
>> Сучасний, потужний сідельний тягач - надійна основа бізнесу вантажоперевізника
Далі...

1 червня
>> Ежегодные ограничения движения автомобилей по украинским дорогам
Далі...


>> Ішли женці жито жати
  «Ішли  женці  жито  жати,  та    забули  серпи  взяти! Серпи  взяли, хліб  забули, Такі   вони  женці   бу`ли. Далі...


  © ПП “Канівська Пресс-група”
  © Концепція дизайну:
      ПП “Канівська Прес-група”
  © Дизайн, розробка сайту:
      РА “РЕКЛАМЕРА”



“ДНІПРОВА ЗІРКА”  
офіційна громадсько-політична газета   
м.Канева і Канівського району.  
Заснована 17 квітня 1921 року.  

Матеріали, надруковані в канівському тижневику “Дніпрова Зірка”  
є власністю видавця, захищені міжнародним і українським   
законодавством і не можуть бути відтворені у будь-якій формі   
без письмового дозволу видавця.  
При використанні наших публікацій посилання на газету обов’язкове.  
© Дніпрова зірка