Як ви оцінюєте якість послуг, що їх надає Канівське комунальне підприємство «Управління водопровідно-каналізаційним господарством» у співвідношенні до встановлених ним тарифів?
Комфортність та безпека при керуванні вантажним транспортом мають дуже велике значення. Саме тому при його виробництві цим питанняриділяється особлива увага. Наприклад, в конструкції автотранспорту застосовуються різні тір запчастини, котрі становлять один конструктивний елемент авто — його підвіску. А коли мова йде про підвіски вантажівок все стає ще цікавішим, адже вони мають витримувати просто велетенські навантаження.
Будова
Незалежно від типу механізму та виду автотранспорту, підвіска складається з наступних елементів:
пружних складових (покликанні гарантувати плавність їзди на різних типах дорожнього покриття),
направляючих (оскільки вона з'єднана з колесами, то її невід'ємним конструктивним “партнером” є колеса),
стабілізаторів (мають справу з креном автомобіля).
Як Ви можете побачити, підвіска сучасного автомобіля — це доволі складний механізм, який здатен завдяки такій своїй будові впливати на поведінку транспортного засобу на дорозі та виконувати наступні функції:
зниження вібрації, що виникає в результаті нерівного дорожнього покриття,
зменшення рівня шуму,
контроль та попередження критичного крену транспортного засобу,
мінімізація коливань та нахилів (особливо при поворотах та різких гальмування).
Види
Хоча на сучасних дорогах представлено кілька їх видів, важливо пам'ятати, що ці запчастини до вантажівок, попри їх конструктивні особливості, мають однакове призначення.
Загалом, можна виділити залежні та незалежні підвіски. Залежні повністю пов'язані з колісною парою. Це надійний тип, котрий до того ж дуже ефективний при русі по бездоріжжю. Зазвичай їх ремонт може бути необхідний раз на 100-150 тис км пробігу по трасі або на 15 тис км пробігу лісистою місцевістю, грунтовою дорогою чи болотами. Тому цей вид широко використовується в конструкції великовантажного грузового автотранспорту.
Незалежні мають таку конструкцію, в якій колісні пари не пов'язані одна з одною. Кожне колесо окремо реагує на нерівності дорожнього покриття. Зазвичай їх встановлюють на легкових авто. Через те, що цей тип більш пристосований до їзди хорошими дорогами, він має менший робочий ресурс, коли мова йде про їзду нерівним дорожнім покриттям.
Вид пригнічуючих елементів
В сучасних вантажних автомобілях можуть встановлювати різні їх види, котрі мають як свої плюси, так і мінуси.
Найдавніший спосіб гасити вібрації — це ресори. Вони вирізняються витривалістю, вибагливістю та дешевизною. Саме тому їх часто використовують в вантажівках, які покликані транспортувати великогабаритні та важкі вантажі.
Максимально комфортний рівень водіння здатні гарантувати пружинні підвіски. Вони можуть пригнічувати навіть найсильніші коливання. В них відіграє роль не лише будова, проте й еластичність металу, що використовується. Хоча її ремонт є порівняно дешевим, та може проводитися навіть на невеликому СТО, на вантажівках такий тип використовуються дуже рідко, оскільки пружини не здатні витримувати тривалий вплив великих навантажень.
Компактними та довговічними вважаються торсіонні підвіски. Тим не менш, вони дуже рідко використовуються в вантажних авто, бо їх ремонт є дуже дорогим, тому встановлюються переважно на позашляховики.
Найсучаснішими комплектуючими з тих, що використовуються в вантажівках, є пневмобалони. Вони забезпечують практично ідеальну плавність руху та є доволі зносостійкими. Саме їм сьогодні віддають перевагу, як водії машин, так і конструктори вантажного транспорту. Сучасні моделі практично позбавлені недоліків своїх "прародителів”, мають великі строки експлуатації та стійкі до різких перепадів температур.